The Automatic Customer boekrecensie – John Warrillow
The Automatic Customer boekrecensie. Dit boek is speciaal voor online ondernemers die hun eigen membership of community willen opstarten. En voor die ondernemer die ‘’automatisch’’ nieuwe klanten krijgt. Wil jij dit ook? In dit artikel deel ik mijn 3 belangrijkste inzichten met jou!
De geautomatiseerde klanten
Het boek The Automatic Customer is geschreven door Jon Warrillow. En in dit boek bespreekt hij de kracht van memberships. Ook bespreekt hij hoe je ervoor zorgt dat je makkelijker en simpeler meer klanten krijgt en hoe je maandelijks steeds meer inkomsten kunt opbouwen plus stapelen.
In de video geef ik een Nederlandse boekensamenvatting met mijn 3 grootste inzichten uit het boek The Automatic Customer. Vond je dit een leuke video? Abonneer op mijn Youtubekanaal voor meer gratis tips, inzichten en boekenrecensies.
.
Mijn 3 belangrijkste inzichten uit The Automatic Customer
Het boek is – op moment van schrijven – nog niet in het Nederlands verkrijgbaar. Gelukkig geldt dat wel voor deze review ;-). In deze Nederlandse boekreview deel ik mijn 3 belangrijkste inzichten met je:
Inzicht 1: Bouwen aan online vastgoed
Als eigenaar van een lidmaatschap bouw je online vastgoed op. Ik vond dit een prachtig inzicht uit dit boek. Het is net als een belegging die steeds meer waard wordt door rendement. Hetzelfde geldt met een online community waar mensen maandelijks of jaarlijks een vast bedrag voor betalen. En hoe vet is het om een eigen online vastgoed project te starten!
Start jouw online business in 5 stappen
Inzicht 2: Focus op consistentie aantal leden
Hoe kun jij structureel meer leden in jouw online community krijgen? Één van de belangrijkste succesfactoren is het vinden van jouw manier om dit te doen.
Voor iedere business is dit weer anders. Sommige succesvolle bedrijven doen dit door webinars aan te bieden en daarna met hun programma te komen. Anderen bedenken specifieke acties en challenges. En weer anderen voeren 1-op-1 intakegesprekken. Wat is voor jou dé manier om meer leden te krijgen? En wat kun jij doen om dit nog veel meer te doen zodat je sneller groeit?
Bouw een online passief inkomen op met deze 4 verfrissende verdienmodellen
.
Inzicht 3: Verlaag de uitschrijvingsratio
Een andere belangrijke succesfactor van een online community is de uitschrijvingsratio. Dit is het aantal leden van het totaal aantal leden dat zich elke maand uitschrijft. Hoe hoog is de ratio? Wanneer stopt gemiddeld gezien een lid met zijn of haar abonnement? Is dat na één maanden? Tien maanden?
Hoe lager je de uitschrijvingsratio krijgt en hoe hoger het aantal maanden dat iemand lid blijft des te beter. Je business kan dan niet alleen meer groeien, het is ook een stuk stabieler en gezonder geworden.
Samenvatting en boekrecensie The Automatic Customer
Voor mij was dit boek een echte eye-opener. Ik heb zelf al een online membership in de vorm van de 1 Minuut Community. Ook dan biedt het boek genoeg handvatten en tools om er nog eens goed in te duiken.
Wil jij ook elke maand steeds iets meer verdienen? Een succesvolle online community starten? Of een ander soort platform beginnen? Dan geeft dit boek je alle informatie die je nodig hebt voor een goede start!
The Automatic Customer toepassen in de praktijk
De strategieën uit het boek The Automatic Customer toepassen mag dan simpel lijken. Het vergt ook veel tijd, geduld en discipline om dit op te bouwen. Wil jij stap voor stap ontdekken hoe je blijft doorzetten en volhouden op jouw doelen?
Krijg hier direct toegang tot De Magie van 1 Minuut en ontdek hoe je uitstelgedrag overwint en doelen bereikt in 1 minuut.
.
Reacties